Friday, September 7, 2007

EXOYN ΘΡΑΣΟΣ! ! !

Πριν απο λιγο μου ηρθε μυνημα:Βυρων Πολυδωρας:Σε προσκαλω στην ανοιχτη συγκεντρωση μου στο γηπεδο.....κλπ,κλπ(Μην του κανω και διαφημιση!),και τελειωνε ως εξης:Για μια καλυτερη Ελλαδα ζητω την ψηφο σου!Ποια καλυτερη Ελλαδα ρε κακομοιρη?!Ετσι και βγεις θα καει κι οτι γλυτωσε τωρα!!!Κατι αλλο:Σε προσκαλω?Ενικος?Με ξερεις κι απο χθες?Ρε μπας και καναμε μαζι φανταροι?Ξερεις θα μπορουσα να ειμαι 70αρης παππους...Αρα απαιτω πλυθηντικο!Δευτερο:΄Λεει πουθενα"Μαλακας"?Γιατι ρε να σε ψηφισω?Γιατι ενω καιγοταν η Παρνηθα εσυ ελεγες: Kαλα εκανε ο Λακης Λαζοπουλος και στα'χωσε!Η μηπως να σε ψηφισω για αυτο?: Η μηπως πρεπει να σε ψηφισω για αυτο: Ε,ΟΧΙ ΡΕ!!!ΔΕ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑΣ!!!ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ! ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ!ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΩ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!

8 comments:

sewed up.? said...

τι να σου πω κώστα μου...
εμένα όταν κατεβάζω κάτι το αποθηκέυει κατ'ευθείαν στο podcast μου...

KitsosMitsos said...

Σωστός. Απλώς σωστός.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Εγώ δε διαβάζω παιδί μου τώρα.
ΑΚΟΥΩ ...ΑΚΟΥΩ ΜΟΝΟ,
ΤΟ ΘΕΟ .......
ΤΟ ΝΟΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

Πατρίκιος Αστερίας said...

Κωνσταντίνε παιδί μου το παρεξήγησες το παλικάρι...ξέρω οτι δεν τα εννοείς αυτα που γραφεις.. σε περίπτωση που τα εννοεις το πολιτικό γραφείο του κ.Πολυδερνα θα σου στείλε 3 στενους "συνεργάτες" του, για να το "συζητήσετε"...

trying escape the truth said...

Στείλτου ως απάντηση mms με πράσινα allstar θα το πιάσει το υπονοούμενο!!

kwstask said...

@Kιτσομιτσουμ:Kαλησπερα.... @Πατριωτακι:Καλη ακροαση..... @Πατρικ:Τα εννοω!Παντως ακομη τα"παιδια"δεν εχουν εμφανιστει ακομα....Χι,χι,χι! @Trying:Δεν μπορω.Το sms δεν ειχε αριθμο.Στη θεση του αριθμου ελεγε:Βυρων Πολυδωρας.Υστ:Για μαλακα(Ασχετα απο το αν ειναι)τον εχεις να φαινεται ο αριθμος?Θα τον ειχε κραξει το 80% των πυροπαθων!

kwstask said...

Α!Προς Πατρικ:Χαιρετα μου τον Μπομπ,τον Καλαμαρη,τον Γκαρυ,τον Κ.Καβουρη,τη Σαντυ και ολο το βυθο του Μπικινι!Χι,χι,χι!Α!Με το διπλωμα πλοηγησης τι γινετε?Θα το παρει ποτε ο Μπομπ?

Πατρίκιος Αστερίας said...

βασικα ουτε με λαδωμα δεν το βλεπω..