Sunday, September 23, 2007

ΑΦΙΕΡΩΜΑ:ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Α μερος:Βιογραφια:
Παύλος Σιδηρόπουλος 20/7/1948-6/12/1990(Ο Παυλος "φευγει"απο υπερβολικη δοση ηρωινης)

Ο Παύλος Σιδηρόπουλος o σημαντικότερος εκπρόσωπος της Ελληνικής ροκ, ήταν δισέγγονος του Ζορμπά και ανηψιός της Ελλης Αλεξίου. Σε αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σε αυτόν του rocker και του σκεπτικιστή.

Ο Π.Σ. γεννήθηκε στις 20/7/1948 (ή 28/7/1948, οι πηγές μου διαφωνούν) στην Αθήνα και ως τα επτά του χρόνια έζησε στην Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας του είχε έρθει από τον Πόντο και κατέληξε στην Αθήνα όπου άνοιξε εργοστάσιο παραγωγής χαρτιού για φωτογραφίες.

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1970 από τη Θεσσαλονίκη όπου είχε πάει για σπουδές στο Μαθηματικό. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δελληγιαννίδη (κιθαρίστα των Olympians) και φτιάχνουν το ντουέτο "Δάμων και Φιντίας". Κυκλοφορούν το 7" "Το ξέσπασμα/Ο κόσμος τους" και συμμετέχουν με δύο κομμάτια στο δίσκο "Ζωντανοί στο Κύτταρο".

Στο Κύτταρο γνωρίζονται και με τα "Μπουρμπούλια" που έπαιζαν με τον Σαββόπουλο. Το ντουέτο ενσωματώνεται με τα "Μπουρμπούλια" και το νέο σχήμα (Π.Σ., φωνή, Παντελής Δελληγιαννίδης,κιθάρα, Νίκος Τσιλογιάννης, ντραμς, Βασίλης Ντάλας, μπάσο) βγάζει ένα 7", το "Ο Ντάμης ο ληστής" λογοκριμένο σε "Ο Ντάμης ο σκληρός". Μαζί είναι από το 1972 εώς το 1974.

Με αυτό το σχήμα ο Παύλος Σιδηρόπουλος άρχισε τα πρώτα του πειράματα για να παντρέψει το ροκ με την Ελληνική μουσική.Ο Πάνος Ηλιόπουλος γράφει χαρακτηριστικά στο σημείωμα του δίσκου "Τα μπλουζ του πρίγκιπα":

"όμως αν γυρίσουμε αρκετά χρόνια πίσω θα βρούμε τον Παύλο μαζί με τα "Μπουρμπούλια" να δουλεύουν πάνω σε ένα ROCK με εθνικά στοιχεία. Τζαμαρίσματα - με την πλήρη έννοια του όρου - που έπαιρναν την μορφή μιας πολύ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ηταν τότε που ο Νίκος στα τύμπανα και ο Βασίλης στο μπάσο κράταγαν ένα τέμπο που όμοιό του δεν ακούστηκε ποτέ ξανά από Ελληνική μπάντα... Ηταν τότε που στην κιθάρα ήταν ο Παντελής... Ηταν τότε που η φωνή του Παύλου ροκάριζε πάνω στις μουσικές μνήμες της Θράκης, της Ηπείρου και της Σμύρνης... Ηταν τότε που ο Παύλος άρχιζε να φανερώνει όχι μόνο την αγάπη του για την Ελληνική μουσική αλλά και την ΑΠΟΨΗ του. Μια άποψη σοβαρή που ποτέ δεν κατάφερε να παρουσιάσει - όπως αυτός οραματιζόταν - στο κοινό του."

Κάτω από αντίξοες συνθήκες (οι αρχές της δικτατορίας τους χαρακτηρίζουν επικίνδυνους και απόβλητους) το σχήμα διαλύεται και τα "Μπουρμπούλια" ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Κατόπιν συνεργάστηκε με τον Γιάννη Μαρκόπουλο, ως τραγουδιστής, στα έργα του "Οροπέδιο" και "Θεσσαλικός κύκλος".

Το 1976 μαζί με τους αδερφούς Σπυρόπουλους έφτιαξε το γκρούπ "Σπυριδούλα". Με αυτό το σχήμα δημιούργησε τον σημαντικότερο ίσως δίσκο στην περίεργη ιστορία του Ελληνικού rock το "Φλού". Αξίζει πιστεύω να σημειώσουμε πως για τον δίσκο αυτό ο Π.Σ. δεν υπέγραψε συμβόλαιο αλλά ένα "χαρτί" που έγραφε ότι αποποιείται πάσης οικονομικής απαιτήσεως από τον δίσκο. Η "Σπυριδούλα" υπέγραψε συμβόλαιο εκτελεστού με ποσοστό 4% . Το σχήμα διαλύεται αφήνοντας πίσω του έναν ολοκληρωμένο rock ήχο και μια σειρά συναυλιών.

Το 1979 μαζί με Παπαντίνα, Νέστορα, Τζιμόπουλο (παλιά μέλη Μακεδονομάχων, IDOLS κ.α.) φτιάχνει το σχήμα "Εταιρία Καλλιτεχνών" με αγγλικό στίχο. Το σχήμα αυτό δεν κυκλοφορεί δίσκο. Ενα όμως τραγούδι από αυτήν την περίοδο περιλαμβάνεται στον κατοπινό του δίσκο "Zorba the freak" πρόκειται για το τραγούδι "Clown".

Εκείνη την περίοδο κάνει και την πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο, πρωταγωνιστώντας στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου "Ο Ασυμβίβαστος" όπου και ερμηνεύει τα τραγούδια του soundtrack. Τον ίδιο καιρό πρωταγωνιστεί και σε μία ακόμη ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου με τίτλο "Αλδεβαράν" και με συμπρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Στην μικρή καριέρα του ως ηθοποιού περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη "Οικογένεια Ζαρντή" που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.

Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980 όπου ο Π.Σ. καταλήγει σε ένα σχήμα που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί του μέχρι το τέλος, τους "ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ". Μαζί ηχογραφούν μιά σειρά σημαντικών δίσκων και με συνεχή παρουσία μέσω ζωντανών εμφανίσεων δημιουργούν τον μύθο ενός πραγματικού Ελληνικού rock συγκροτήματος, μακρυά από ερασιτεχνισμούς και μιμητισμούς. Το 1982 κυκλοφορούν το "Εν λευκώ" με αρκετές αναφορές στην εμπειρία του με την ηρωίνη (γιά άλλη μιά φορά αντιμετωπίζει προβλήματα λογοκρισίας. Με τα τραγούδια "Η" και "Ανταργκράουντ με στράς" για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και "Υστατη στιγμή" για προσβολή της δημοσίας αιδούς).

Το 1985 κυκλοφορούν το "Zorba the freak" ένα δίσκο μπολιασμένο με το χιούμορ του Δημήτρη Πουλικάκου που έχει κάνει την παραγωγή.

Το 1989 κυκλοφορεί το "Χωρίς μακιγιάζ" που είναι ένας δίσκος ηχογραφημένος ζωντανά στο Μετρό. Τα τραγούδια αυτού του δίσκου το συγκρότημα τα έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια στις ζωντανές του εμφανίσεις ( κυρίως στο club "Αν" στα Εξάρχεια μόνιμο στέκι των τελευταίων χρόνων ). Τον δίσκο αυτό χαρακτηρίζουν τα blues κομμάτια που πάνω στις στενές του φόρμες ο Π.Σ. εκφράζεται με τον δικό του τρόπο.

Το καλοκαίρι του 1990 ξαφνικά άρχισε να παραλύει το δεξί του χέρι. Οι γιατροί υπέθεταν πρόβλημα στα αγγεία, αλλά κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς είχε. Αυτή η ιστορία τον έκανε ψυχολογικό ράκος. Το φθινόπωρο το συγκρότημα άρχισε τις συνηθισμένες του εμφανίσεις στο Αν. Ο Παύλος άρχισε να εμφανίζεται με το χέρι δεμένο.

Εχοντας αρκετά νέα τραγούδια (τα οποία σταδιακά παρουσίαζαν στο κοινό των συναυλιών) και μερικά παλιά ακυκλοφόρητα σε νέες ενορχηστρώσεις (το συγκρότημα πειραματιζόταν με funk στοιχεία στον ήχο του) άρχισαν να ηχογραφούν το υλικό αυτό, ενώ συγχρόνως είχαν προγραμματίσει σειρά ζωντανών εμφανίσεων για το Δεκέμβριο.

Ομως το απόγευμα της 6ης Δεκεμβρίου ο Παύλος Σιδηρόπουλος πεθαίνει από χρήση ηρωίνης στο πατρικό του σπίτι. Κηδεύεται στον Κόκκινο Μύλο.

ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑ
Τον επόμενο χρόνο οι Απροσάρμοστοι κυκλοφορούν τον δίσκο "Αντε και καλή τύχη μάγκες", όπου ορισμένα τραγούδια είχε προλάβει να τα ηχογραφήσει ο Π.Σ. και τα υπόλοιπα τα ερμήνευαν διάφοροι καλλιτέχνες.

Το 1992 κυκλοφορεί ο δίσκος "Τα μπλουζ του πρίγκηπα". Ο δίσκος αυτός περιέχει πειραματικές ηχογραφήσεις, που γίναν από το 1979 ως το 1981. Ηταν ο καρπός των προσπαθειών που είχαν ξεκινήσει από το 1972. Εδώ ο Π.Σ. παντρεύει το μπλουζ με το ρεμπέτικο. Ο Πάνος Ηλιόπουλος γράφει στο σημείωμα του δίσκου: "Γύρω στο '81 έχουν γραφτεί 13 τραγούδια που δημιουργήθηκαν στα Νέα Στύρα, τη Σαντορίνη και την Αθήνα. Γίνεται μια πρόχειρη ηχογράφηση με πιθανό σκοπό κάποια πιθανή συνεργασία με την Οπισθοδρομική Κομπανία ("Ας την καρδιά σου να τα πει εδώ στην Κομπανία"). Αυτή η πρόχειρη ηχογράφηση γέννησε τον δίσκο "Τα μπλουζ του πρίγκηπα". Ομως ούτε αυτή η (πιθανή) συνεργασία γίνεται πραγματικότητα."

Ολες οι προσπάθειές του να ηχογραφήσει αυτό το υλικό (εν ζωή), απέβησαν λοιπόν, άκαρπες. Στις ζωντανές εμφανίσεις του τραγουδούσε τα "Σιγανά ποτάμια" και τους τελευταίους μήνες της ζωής του, μερικά ακόμα σε funk - rock ενορχηστρώσεις.

Το 1994 κυκλοφορεί ο διπλός δίσκος "Εν αρχή ην ο λόγος" με ζωντανές ηχογραφήσεις από το 1978 μέχρι το 1989, την απαγγελία ενός κειμένου που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Μουσική" και απόσπασμα από μια συνέντευξή του στην Ε.Τ.2. Πολλά από τα τραγούδια του δίσκου εκδίδονται για πρώτη φορά. Β μερος:Τραγουδια:Απολαυστε τον: Να μ'αγαπας: Καποτε θα'ρθουν: Μου'πες θα φυγω(Live) Στην Κ: Τελευταια συνεντευξη Παυλου Σιδηροπουλου στις 25/11/1990,10 μερες πριν"φυγει"....Α μερος: Τελευταια συνεντευξη Παυλου Σιδηροπουλου στις 25/11/1990,10 μερες πριν"φυγει"....Β μερος: Τελευταια συνεντευξη Παυλου Σιδηροπουλου στις 25/11/1990,10 μερες πριν"φυγει"....Γ μερος: Τελευταια συνεντευξη Παυλου Σιδηροπουλου στις 25/11/1990,10 μερες πριν"φυγει"....Δ μερος: Σημειωση:Στα βιντεακια με τη συνεντευξη ακουγονται και πολλα τραγουδια του Παυλου σιδηροπουλου

4 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Εξαιρετικά αξιόλογη παρουσία...σε λάθος εποχή.
ήμερα ο Παύλος θα ήταν ο Νο 1 καλλιτέχνης στον τομέα του. Είχε πολλά να προσφέρει ακόμη στο ελληνικό πεντάγραμμο.

Η μνήμη του είναι σίγουρα ΑΙΩΝΙΑ!

Γλαρένιες αγκαλιές

(Υ.Γ. Μπράβο για το αφιέρωμά σου)

kwstask said...

Ευχαριστω πατριωτακι,να'σαι καλα!Οι υπολοιποι που ειστε?

Κορκόδειλας said...

Αμαν, τώρα το είδα ρε καλλιτέχνη...μπράβο λεβέντη, ωραίο αφιερωμα για τον Παυλάρα μας. Μόνο και μόνο το βιογραφικό του είναι ιστορία που έπρεπε να τη γνωρίζει ο κόσμος τουλάχιστο της Ελληνικής ροκ σκηνής (τουλάχιστο).

Εγω θα διαφωνήσω με το φίλο φύρδην-μίγδην σε αυτό που λέει οτι αν ζούσε σήμερα θα ήταν Νο 1. Δε θα είχε αριθμό γιατί δε θα έμπαινε σε σίγκριση με κανενα. Με ποιόν να συγκριθεί? Με Θέλξη? Με Βαζαίο και Γιαννούλη? Με Μπεζεντάκου?

Καλά έζησε εκείνη την εποχή και μείναν και τα τραγούδια του. Γιατί αν ζουσε τωρα και του ζητούσαν να βγάλει εμπορκιά κομμάτια, δε θα ήξερε κανέις τον Παυλάρα παρα μόνο όσο θα πηγαίναμε στις συναυλίες του με 2 ευρω είσοδο.

Δεν είναι για αυτή την εποχή ο Παυλος, η εποχή μας δε σηκώνει τέτοιες μορφές. Τώρα περνάνε οι γκογκο μπόι και αυτοί που φτιάχνουν τα μαλλιά σαν τον Κοργιαλά.

Παυλάρα αθάνατος!

ΥΓ
μπράβο Κώστα

Anonymous said...

ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ "ΕΜΕΝΑ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΡΟΚ ΕΝ ΡΟΛ"
ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΝΟ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΧΑΡΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ?
ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ .
ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ
ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΟΝΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΑΓΕ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ. ΤΙ ΠΟΛΕΜΟ ΕΦΑΓΕ? ΣΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ
ΤΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΟΞΥ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ
ΜΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΣΠΑΝΙΟ ΓΙΑ ΣΚΕΥΤΕΙΤΕ
ΤΟ ΛΙΓΟ
ΕΚΑΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ 'ΧΜ ΑΛΗΤΗΣ ΜΟΙΑΖΕΙ" ΕΚΕΙ ΤΗ ΠΑΤΑΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΡΔΙΑ ΛΕΒΕΝΤΙΚΗ ΓΝΗΣΙΑ ΕΛΛΙΝΙΚΗ ΝΤΕΡΜΠΕΝΤΕΡΙΚΗ
ΞΕΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΣΤΕΙΑ ΚΟΛΠΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΙΒ ΤΟΥ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΚΟΔΕΙΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ?
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ . ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ? ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΕΙΣΟΔΟ ΑΛΛΑ ΕΡΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ
ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ . ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ Ο ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΑΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕ 2 ΕΥΡΩ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΤΙΜΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ .
ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΟΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΗΤΑΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΑΤΟΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΙΩΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΤΡΩΣΕΙ ΜΑ ΤΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΖΟΥΣΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ
ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΥΘΗΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ¨"ΧΑΘΗΚΕ" ΓΙΑΤΙ Η ΕΥΘΡΑΣΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ " ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ?" ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΩ ΝΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΑΦΟΥ ΗΜΟΥΝ 4 ΕΤΩΝ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ.(ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΥΘΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕ ΕΝΩ ΤΑ ΚΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΛΕΜΑΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ).ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ.
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ!!!
Σ' ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΑΛΕΥΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!!!!ΕΙΡΗΝΗ