Thursday, July 19, 2007

20/7/1974-20/7/2007:33 ΧΡΟΝΙΑ ΑΤΤΙΛΑΣ.ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!!!

Το blog σημερα και αυριο θα ειναι αφιερωμενο στα 33 χρονια παρανομης κατοχης της Κυπρου απο τον Αττιλα και τους βρωμοτουρκους!!!Για αρχη το παρακατω ποιημα του Δημητριου Τσαμουλη-Νεδα:
ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Στης Κυπρου τα ψηλα βουνα τα χιλιοδοξασμενα ελα καραβι παρε με και φερε με κει περα, για Ενωση και Λευτερια κι εγω να πολεμησω μαζι μ’αδερφια κι αδερφες και ξακουστους λεβεντες σταλαματια-σταλαματια το αιμα μου να χυσω!.... Μα εδώ μακρυα στην ξενιτεια εβρεθηκα ο δολιος από μικρο και αμαθο παιδακι του χωριου, κι η ξενιτεια μ’αρρωστησε,μου κοψε τα φτερα μου, κι ουτε μπορω να σηκωθω , στην Κυπρο να πεταξω, να πολεμησω πειρατες και πεινασμενους λυκους που ριχτηκαν στην αμοιρη Ελληνικη μας Κυπρο να την κατασπαραξουνε και να την αφανησουν!.... Ελατε μαζι μου βρε παιδια, φιλοι και πατριωτες, παμε να πολεμησουμε σαν Μοραιτες με αρχηγο το Διγενη και του Μακαριου την ευχη να δειξουμε στους βαρβαρους της Αλβιωνος γονους πως πραγματι οι ηρωες σαν Ελληνες πολεμανε!.... Σου στελνω θερμο χαιρετισμο Γρηγορη Αυξεντιου εκει που κεισαι ησυχος σε δαφνες ξαπλωμενος!..... Το αιμα σου εποτισε της Λευτεριας το δεντρο εκει στο ορος Τροοδος, που ας παρει τ’ονομα σου, να το θωρουνε οι εχθροι και να τους πιανει τρομος. Αθανατοι ηρωες, Καραολη,Δημητριου κι Ευαγορα, τα νειατα σας κι αν επνιξε του τυραννου η αγχονη, δεν θα πεθανετε ποτε οσα κι αν φυγουν χρονια, αγκαλιαστηκατε σφιχτα με την αθανασια! Κυπριωτες ηρωες!σ’ένα μακρυ,μακρυ χορο, στης Λευκωσιας την αγορα μαυροφοροι συρθειτε, στηστε ένα πανηγυρι πρωτοφαντο, τρανο, πιειτε παλιο κρασι,μεχρι καλα που να μεθυστε! . . . Πως ειστε λευτεροι αδερφια μου, θε να νομιστε!. . .

No comments: