Monday, July 23, 2007

ΓΙΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ???! ! ! . . . .

Δεν θα αναρτουσα το επομενο ποστ,αν δεν ειχαν"χαθει" σημερα αλλες δυο ζωες στο βωμο του καθηκοντος....Η τραγωδια συνεβη στην μεγαλη πυρκαγια των Στυρων Ευβοιας..Το μεσημερι στη μεγαλη φωτια συνετριβη ενα πυροσβεστικο αεροπλανο τυπου Καναντερ.Δυστηχως και οι δυο χειριστες βρεθηκαν νεκροι.Αλλα δυο θυματα στον μεγαλο"μαυρο"καταλογο των πεσοντων πυροσβεστων κατα την ωρα του καθηκοντος.....ΑΙΩΝΙΑ ΣΑΣ Η ΜΝΗΜΗ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ....ΑΘΑΝΑΤΟΙ!!!!! Το kinwniawramiden.blogspot.com σε ενδειξη πενθους για τα αδικοχαμενα παλληκαρια,δεν θα πραγματοποιησει καμια αλλη αναρτηση σημερα 23/7/2007.Σημειωση 1:στο παρακατω ποστ αναρτω ενα κειμενο για το Ηρωο Πεσοντων Πυροσβεστων και κατοπιν την"μαυρη"λιστα των πεσωντων πυροσβεστων στο βωμο του καθηκοντος.... Σημειωση 2:αναρτω τωρα ενα ποιημα μου για τους πεσοντες πυροσβεστες: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ Δεν εχω κατι να πω-και με τι λογια; Μονο κοιτω…Ανοιγω το στομα,μα δεν εχω λογια…. Κοιτω και δε μιλω….Μονο θρηνω!.... Θρηνω τα παλληκαρια και κοιτω..Μονο κοιτω….Δε μιλω…Κλαιω!... Κλαιω γιατι με πιανουν κλαματα, όταν βλεπω μαναδες να σπαραζουν,μπρος στα φερετρα…. Κλαιω γιατι με πιανουν κλαματα όταν βλεπω μαναδες να κηδευουν τα αδικοχαμενα τους παιδια…. Κλαιω και κοιτω,μα δε μιλω….Μονο θρηνω!.... Θρηνω εσας παλληκαρια που μες της φωτιας τον βωμο πεσατε ηρωικα!.....Κι αφησατε πισω μανες,γυναικες,παιδια…… Θρηνω και κοιτω,μα δε μιλω…. Και τι να πω; Μονο δυο λογια μου’ρχονται:ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ!!!.... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ…..

5 comments:

trying escape the truth said...

Διάβασα και πριν το κείμενο αλλά πραγματικά δεν έχω λόγια, κρίμα που έχουμε ήρωες και πεσόντες χωρίς καμία μάχη. Τουλάχιστον ας μην τους ξεχάσει κανείς. Επίσης περιμένω την ερώτηση

kwstask said...

Παρατηρησα οτι εχουμε πολλα κοινα(σε αποψεις κλπ...).Τι θα λεγες-αν δε σε πειραζει-να τα λεγαμε κι απο κοντα?να πιναμε εναν καφε μαζι?

trying escape the truth said...

Προτιμώ τον διαδικτυακό καφέ ;)

kwstask said...

Γιατι τοση ανωνυμια βρε;ουτε το ονομα σου δεν ξερω,ενω εσυ ξερεις το δικο μου.Ειναι το κωστας απο το kwstask.τουλαχιστον θα μου πεις πως σε λενε;

patsiouri said...

Ειχα κι εγώ ένα φίλο, το Γιαννάκη τον Καρασάββα, πιλότος, σκοτώθηκε στο Πήλιο πριν μερικά χρόνια σβήνοντας φωτιά...θα έχει μεγάλη και εκλεκτή παρέα εκεί πάνω...